سال ۱۴۰۲ بی‌تردید سال فلسطین بود. سالی که هم شیرینی عملیات هفتم اکتبر را در خود داشت و هم‌تلخی نسل‌کشی در غزه اما این هر دو، چون رهبری شد به جان صهیونیست‌ها.
کد خبر: ۱۴۴۹۷۳۵
به گزارش جام جم آنلاین، در سالی که گذشت، جهان با واقعیت‌های اراضی اشغالی و خوی وحشی صهیونیست‌ها آشنا شد. مشروعیت روانی اشغالگران فروریخت و همگان دانستند که پادشاه آل صهیون لُخت است.
 
جنایت بزرگ اسرائیل دامن گیر حامیان این رژیم هم شده و حالا حتی بزرگترین دوستان تل‌آویو هم از این دوستی شرم می‌کنند، چه برسد به آن‌ها که به دنبال پیمان صلح ابراهیم بودند.
جنگ غزه تا پایان امسال، به ۱۶۵ روز می‌رسد. تا به حال ۳۱۵۵۳ فلسطینی قربانی وحشی‌گری صهیونیست‌ها شده و به شهادت رسیده‌اند.
با وجود فشار افکارعمومی برای پایان این جنایت کم‌نظیر که ابعادی بسیار وسیع‌تر از ادعا‌های هولوکاست دارد، بمباران باریکه غزه همچنان ادامه دارد و بیشتر مناطق آن به یک ویرانه تبدیل شده است.
بق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ ۳۱۵۵۳ نفر به شهادت رسیده و به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۷۳۵۴۶ نفر نیز زخمی شدند. نزدیک به ۸۰۰۰ نفر مفقود شده و هنوز زیر آوار هستند.
افزون بر اینها، قحطی باعث شده آن‌ها که در غزه به اسارت درآمده‌اند، گرسنه بمانند و صهیونیست‌ها برخلاف همه پیمان‌نامه‌های بین‌المللی، مانع از رسیدن کمک‌های بشردوستانه می‌شود. موضوعی که نشان می‌دهد رژیم اشغالگر، نه یک دولت مشروع، بلکه یک گروه تروریستی است.
به این ترتیب، سال ۱۴۰۲ را باید سالی مهم در تاریخ خاورمیانه دانست. سالی که در آن، پایان اسرائیل آغاز شد و حالا همه حتی حامیان رژیم صهیونیستی منتظرند تا نقشه تازه منطقه بدون نام مجعول اسرائیل ترسیم شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها